Sammon osavuosikatsaus julkaistaan 5.5.2010

Sammon osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2010 julkaistaan 5.5.2010 aamulla klo 9.30-10.00. Osavuosikatsaus, konsernijohtajan haastatteluvideo ja tulostiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Sampo järjestää englanninkielisen puhelinkonferenssin analyytikoille ja sijoittajille klo 16.00. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon +44 207 162 0025 (Eurooppa) tai +1 334 323 6201 (Pohjois-Amerikka). Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin ID-numero 862905, nimi "Sampo 2010/Q1 release" ja tunnus SAMPO.

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson If Vahinkovakuutuksesta sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen.

Puhelinkonferenssia voi seurata reaaliajassa myös osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

JAKELU: