Sammon vuosikertomus 2009 on julkaistu

Sampo on julkaissut verkkovuosikertomuksensa vuodelta 2009 osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomus. Vuosikertomus on saatavilla ruotsiksi osoitteessa www.sampo.com/arsredovisning. Edellä mainituissa internetosoitteissa ovat luettavissa myös konsernin tytäryhtiöiden tilinpäätökset. Sammon vuosikertomus PDF-tiedostona on tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus lähetetään ilman erillistä tilausta osakkeenomistajille, jotka omistavat vähintään 2 000 Sampo Oyj:n osaketta. Vuosikertomusten postitus alkaa viikolla 11.

Painetun vuosikertomuksen voi tilata internetosoitteesta www.sampo.com/vuosikertomus, faksilla numerosta 010 516 0016 tai puhelimitse numerosta 010 516 0033.

Lisäksi Sampo on julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä Sampo-konsernin palkka- ja palkkioselvityksen internetosoitteessa www.sampo.com/hallinnointi. PDF-tiedostot ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Jarmo Salonen
Johtaja, sijoittajasuhteet ja konserniviestintä