Sammon osavuosikatsaus julkaistaan 10.8.2011

Sammon osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2011 julkaistaan 10.8. klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja tulostiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Sampo järjestää tiedotusvälineille tiedotustilaisuuden 10.8. klo 12.30 ravintola Savoy'n kokoustiloissa (Eteläesplanadi 14, 7. krs, Helsinki). Sijoittajille ja analyytikoille järjestetään englanninkielinen puhelinkonferenssi samana päivänä klo 16.00 alkaen. Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon +44 207 162 0025 (Eurooppa) tai +1 334 323 6201 (Pohjois-Amerikka). Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin ID-numero 899481 ja nimi "Sampo plc 2011 Q2 release".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa www-osoitteessa.