Sammon osavuosikatsaus julkaistaan 2.11.2011

Sammon osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2011 julkaistaan 2.11. klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja tulostiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Sampo järjestää sijoittajille ja analyytikoille englanninkielisen puhelinkonferenssin samana päivänä klo 16.00 alkaen. Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon +44 207 162 0025 (Eurooppa) tai +1 334 323 6201 (Pohjois-Amerikka). Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin ID-numero 904792 ja nimi "Sampo plc 2011 Q3 release".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa www-osoitteessa.