Sammon tulos vuodelta 2010 julkaistaan 9.2.2011

Sammon tilinpäätöstiedote tammi-joulukuulta 2010 julkaistaan 9.2.2011 aamulla klo 9.30 - 10.00. Tilinpäätöspörssitiedote, konsernijohtajan haastatteluvideo ja tulostiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

9.2. klo 12.30

Savoy'n Salikabinetti (Eteläesplanadi 14, 7. krs, Helsinki)

Tiedotustilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tuloksen vuodelta 2010. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi analyytikoille

9.2. klo 16.00

puh. +44 207 162 0025 (Eurooppa) tai +1 334 323 6201 (Pohjois-Amerikka)

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Puhelinkonferenssin tunnus on "886644" ja nimi "Sampo plc 2010 Q4 Release".

Puhelinkonferenssia voi seurata reaaliajassa osoitteessa www.sampo.com/tulos. Lisäksi tallenne on myöhemmin saatavilla samassa osoitteessa.