Sammon tammi-kesäkuun 2013 osavuosikatsaus julkaistaan 7.8.2013

Sampo-konsernin osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2013 julkaistaan 7.8. klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

7.8. klo 12.30
Savoy'n Salikabinetti (Eteläesplanadi 14, 7. krs, Helsinki)

Tiedotustilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tammi-kesäkuun 2013 osavuosituloksen. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

7.8. klo 16.00
puh. +44 (0)20 7162 0077 tai +1 334 323 6201

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin tunnus 934057 ja nimi "Sampo".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa www-osoitteessa.