Sammon tulos vuodelta 2012 julkaistaan 13.2.2013

Sampo-konsernin tilinpäätöstiedote tammi-joulukuulta 2012 julkaistaan 13.2.2013 klo 9.30 - 10.00. Tilinpäätöstiedote ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

13.2. klo 12.30
Savoy'n Salikabinetti (Eteläesplanadi 14, 7. krs, Helsinki)

Tiedotustilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tuloksen vuodelta 2012. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

13.2. klo 16.00
puh. +44 (0)20 7162 0125 tai + 1 334 323 6203

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Puhelinkonferenssin tunnus on "928471" ja salasana "Sampo".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa osoitteessa.