Sammon tammi-syyskuun 2014 osavuosikatsaus julkaistaan 6.11.2014

Sampo-konsernin osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2014 julkaistaan 6.11.2014 klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

6.11. klo 16.00
puh. (09) 8171 0465, +46 8 5199 9355, +44 203 194 0550 tai +1 855 269 2605

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen varatoimitusjohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen ja sen tunnus on "Sampo Group's Interim Report for January - September 2014".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa osoitteessa.