Sammon tulos vuodelta 2013 julkaistaan 12.2.2014

Sampo-konsernin tilinpäätöstiedote tammi-joulukuulta 2013 julkaistaan 12.2.2014 klo 9.30 - 10.00. Tilinpäätöstiedote ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

12.2. klo 12.30
Hotelli Kämp, Akseli Gallen-Kallela -kabinetti (Pohjoisesplanadi 29, 2. krs, Helsinki)

Tiedotustilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tuloksen vuodelta 2013. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

12.2. klo 16.00
puh. (09) 8171 0461, +46 (0)8 5199 9354, +44 (0)20 3364 5372 tai +1 877 788 9023.

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Puhelinkonferenssin nimi on "Sampo Group's Results 2013".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa osoitteessa.