Sammon verkkosivusto uudistunut

Sampo Oyj:n verkkosivusto www.sampo.com on uudistunut. Sijoittaja- ja mediaviestintään keskittyvän sivuston rakennetta selkeytettiin ja sivuston yleisilmettä pelkistettiin. Responsiiviseksi suunniteltu sivusto palvelee myös kasvavaa tabletti- ja mobiililaitteiden käyttäjäkuntaa.

Toiminnallisuuksista kehitettiin erityisesti kalenteria ja sanastoa. Sijoittajakalenterissa kalenteritapahtumia voi tarkastella havainnollisesti kuukausi- tai vuosinäkymissä. Tapahtumia voi myös selata tapahtumatyypeittäin. Sivustolta jo aiemminkin löytynyttä kattavaa sanastoa voi jatkossa hyödyntää perinteisen listausnäkymän lisäksi sivukohtaisilla painikkeilla, sillä sivustoa lukiessaan voi halutessaan saada näkyville tekstissä esiintyvän keskeisen henki- ja vahinkovakuutustermistön sekä tilinpäätöstermien sanaselitykset.

Sivuston laajasta arkistosta löytyvät muiden muassa tiedotteet, vuosikertomukset, videot, valokuvat sekä hallinnointiin liittyvät dokumentit usealta vuodelta. Arkiston sisällön läpikäyntiä helpottavat hyvät suodattamismahdollisuudet. Samat suodattimet ovat käytössä myös hakutulossivulla, jossa arkiston erityyppistä sisältöä voi etsiä myös tapahtumakohtaisesti.

Verkkosivusto on toteutettu suomeksi ja englanniksi. Sivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Tieto.

Carolina Orädd
Verkkoviestintäpäällikkö