Sammon vuosikertomusarkisto on uudistettu

Sampo-konserni on julkaissut vuosikertomusarkistonsa uudistettuna osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomusarkisto. Vuosikertomusarkiston ulkoasua on nykyaikaistettu ja arkisto on toteutettu responsiivisesti, jolloin vuosikertomuksia voi selailla sujuvasti eri päätelaitteilla niiden ominaisia käyttötapoja hyödyntäen.

Vuosikertomusarkisto sisältää Sammon vuosikertomukset suomen- ja englanninkielisinä vuodesta 1980 alkaen. Lisäksi saatavilla on Sampo Oyj:n tytäryhtiöiden Ifin ja Mandatum Lifen vuosikertomuksien pdf-versioita.

Sammon vuosikertomuksia voi tarkastella vuosikertomusarkiston verkkosivustolla tai ne voi ladata omalle koneelleen. Lisäksi uusimpien vuosikertomusten yhteydessä on linkki verkkovuosikertomukseen, joista kolme viimeisintä on responsiivisia Arkiston sisältöä voi jakaa sähköpostitse tai sosiaalisessa mediassa.

Maria Silander
Viestintäpäällikkö