Sammon osavuosikatsaus julkaistaan 11.8.2010

Sammon osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2010 julkaistaan 11.8. klo 9.30-10.00. Osavuosikatsaus ja tulostiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Sampo järjestää tiedotusvälineille tiedotustilaisuuden 11.8. klo 12.30 ravintola Savoyssa (Eteläesplanadi 14, Helsinki). Sijoittajille ja analyytikoille järjestetään englanninkielinen puhelinkonferenssi samana päivänä klo 16.00 alkaen. Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon +44 207 162 0025 (Eurooppa) tai +1 334 323 6201 (Pohjois-Amerikka). Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin ID-numero 869182 ja tunnus "Sampo plc 2010/Q2 release".

Konferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa www-osoitteessa.