Sammon tulos vuodelta 2009 julkaistaan 11.2.2010

Sammon tilinpäätöstiedote tammi-joulukuulta 2009 julkaistaan 11.2.2010 aamulla klo 9.30 - 10.00. Tilinpäätöspörssitiedote, konsernijohtajan katsaus -video ja tulostiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

11.2. klo 12.30
Peilisali, Pörssitalo (Fabianinkatu 14, Helsinki)

Tilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tuloksen vuodelta 2009. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi analyytikoille

11.2. klo 16.00
puh. +44 207 162 0125 (Eurooppa) tai +1 334 323 6203 (Pohjois-Amerikka)

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, varatoimitusjohtaja Ricard Wennerklint If Vahinkovakuutuksesta sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Puhelinkonferenssin tunnus: SAMPO. Konferenssia voi seurata reaaliajassa osoitteessa www.sampo.com/tulos. Lisäksi tallenne on myöhemmin saatavilla samassa osoitteessa.

JAKELU: