Sammon vuosikertomukset vuodesta 1980 alkaen nyt nähtävillä internetissä

Sampo-konserni on julkaissut vuosikertomusarkiston osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomusarkisto. Arkisto sisältää Sammon vuosikertomukset suomen- ja englanninkielisinä vuodesta 1980 alkaen.

- Olemme ensimmäisten suomalaisten pörssiyhtiöiden joukossa tuomassa vuosikertomukset näin pitkältä ajanjaksolta kaikkien ulottuville, toteaa Sammon sijoittajasuhteista ja konserniviestinnästä vastaava johtaja Jarmo Salonen.

Vuosikertomusarkisto sisältää Sammon koko pörssihistorian aikaiset vuosikertomukset ja Keskinäisen Vakuutusyhtiö Sammon viimeiset vuosikertomukset. Sammon listautumisesta Helsingin pörssiin tuli tammikuussa kuluneeksi 25 vuotta.

Sammon historiaa pääsee tarkastelemaan pdf-muotoon taltioiduista vuosikertomuksista ja vanhoista arkistovalokuvista.

Sammon vanhoja vuosikertomuksia voi tarkastella verkkosivustolla tai ne voi ladata omalle koneelleen. Lisäksi uusimpien vuosikertomusten yhteydessä on linkki verkkovuosikertomukseen. Hakutoiminto helpottaa käyttäjää löytämään haluamansa sisällön nopeasti. Arkiston sisältöä voi jakaa sähköpostitse tai sosiaalisessa mediassa.

Maria Silander
Viestintäpäällikkö