Sammon vuosikertomus on julkaistu internetissä

Sampo-konserni on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2015 osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomus. Edellä mainitussa osoitteessa on saatavilla myös Sampo Oyj:n tytäryhtiöiden If Vahinkovakuutuksen ja Mandatum Lifen vuosikertomukset sekä Ifin ympäristöraportti.

Verkkovuosikertomusta täydentävät useat toiminnallisuudet. Vuosikertomuksesta tai sen osista voi esimerkiksi koostaa PDF-muotoisen raportin, jonka voi tallentaa tai tarvittaessa tulostaa paperille.

Vuosikertomukseen on integroitu kattava vahinko- ja henkivakuutussanasto, johon sisältyy vakuutusterminologian ohella vahinko- ja henkivakuutuksen keskeisten tunnuslukujen laskentakaavat. Sanasto on saatavilla suomen- ja englanninkielisenä.

Sammon vuosien 1980-2014 vuosikertomuksia voi selailla Sammon vuosikertomusarkistossa osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomusarkisto. Arkistossa on saatavilla Sammon vuosikertomukset suomen- ja englanninkielisinä. Lisäksi arkistossa on saatavilla tytäryhtiöiden Ifin ja Mandatum Lifen vuosikertomuksien PDF-versiot.

Sampo on tänään julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään osoitteessa www.sampo.com/selvitys. Lisäksi on julkaistu selvitys Sampo-konsernin palkoista ja palkkioista osoitteessa www.sampo.com/palkitseminen.

Maria Silander
viestintäpäällikkö