Sammon osavuosiraportti julkaistaan 11.5.2017

Sampo-konsernin tammi-maaliskuun 2017 osavuosiraportti julkaistaan 11.5. klo 9.30 - 10.00. Osavuosiraportti ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

11.5. klo 16.00

puh. (0)9 7479 0361, +46 (0)8 5033 6574, +44 (0)330 336 9105 tai +1 719 325 4746
Puhelinkonferenssin tunnus: 7569563

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen varatoimitusjohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti myös internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Lontoon pörssi