Sammon osavuosiraportti julkaistaan 9.5.2018

Sampo-konsernin tammi-maaliskuun 2018 osavuosiraportti julkaistaan 9.5. klo 9.30 - 10.00. Osavuosiraportti ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

9.5. klo 16.00

puh. 09 7479 0360, +46 (0)8 5033 6573, +44 (0)330 336 9104, +1 929 477 0630
Puhelinkonferenssin tunnus: 381231

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen varatoimitusjohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti myös internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Mirko Hurmerinta
Sijoittajasuhde- ja viestintäasiantuntija, Mediasuhteet