Sampo-konsernin tulos vuodelta 2017 julkaistaan 7.2.2018

Sampo-konsernin tilinpäätöstiedote vuodelta 2017 julkaistaan 7.2. klo 9.30 - 10.00. Tilinpäätöstiedote ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

7.2. klo 12.30
Savoy, Salikabinetti (7. krs), Eteläesplanadi 14, Helsinki

Tiedotustilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tuloksen vuodelta 2017. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

7.2. klo 16.00
+358 (0)9 7479 0360, +46 (0)8 5033 6573, +44 (0)330 336 9104 tai +1 323 701 0223.

Puhelinkonferenssin tunnus: 774043

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Lontoon pörssi