Morten Thorsrud johtamaan Ifin Henkilöasiakkaat -liiketoimintaa

Morten Thorsrud, 41, on nimitetty If Skadeförsäkring Holding AB (publ):n Henkilöasiakkaat-liiketoiminnasta vastaavaksi johtajaksi 1.1.2013 alkaen. Hän on vuodesta 2005 vastannut Ifin Suurasiakkaat-liiketoiminnasta. Hän jatkaa Sampo-konsernin johtoryhmän jäsenenä, eikä johtoryhmän kokoonpanossa tapahdu muutoksia.

Niclas Ward on samanaikaisesti nimitetty Suurasiakkaat-liiketoiminnan uudeksi johtajaksi 1.1.2013 alkaen. Hän toimii parhaillaan Ifin Yritysasiakas-liiketoiminnassa.

If Skadeförsäkring Holding AB (publ.) on vakuutuskonserni Ifin emoyhtiö ja Sampo Oyj:n kokonaan omistama tytäryhtiö.

Jarmo Salonen
Johtaja, sijoittajasuhteet ja konserniviestintä