Sampo-konsernin talousjohtaja vaihtuu

Peter Johansson, 61, jää eläkkeelle Sampo-konsernin talousjohtajan tehtävästään 1.1.2019. Hän on toiminut konsernin talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2001. Peter on työskennellyt Sampo-konsernissa ja sen yhtiöissä useissa eri tehtävissä 33 vuoden ajan.

Knut Arne Alsaker, 45, on nimitetty 1.1.2019 alkaen konsernin uudeksi talousjohtajaksi. Hän toimii tällä hetkellä If-konsernin talousjohtajana ja Sampo-konsernin johtoryhmän jäsenenä. Knut Arnella on pitkä kokemus Sampo-konsernissa. Hän on aiemmin työskennellyt muun muassa konsernin riskienhallintajohtajana ja jälleenvakuutuksesta vastaavana johtajana.

Knut Arnen ansioluettelo on saatavilla osoitteessa www.sampo.com/fi/hallinnointi/johtoryhma/knut-arne-alsaker/

Jarmo Salonen
Johtaja, sijoittajasuhteet ja konserniviestintä