Sampo-konsernin tulos tammi–maaliskuulta 2021 julkaistaan 5.5.2021

Sampo-konsernin osavuosiraportti tammi - maaliskuulta 2021 julkaistaan 5.5. klo 9.30 - 10.00. Raportti ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

5.5. klo 16.00
Puh. (09) 8171 0310, +44 333 300 0804, +1 631 913 1422 tai +46 8 5664 2651
Puhelinkonferenssin tunnus: 84759037#

Analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineiden edustajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud, strategiajohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Maria Silander
viestintäpäällikkö, mediayhteydet