Sampo-konsernin tulos vuodelta 2020 julkaistaan 11.2.2021

Sampo-konsernin tilinpäätöstiedote vuodelta 2020 julkaistaan 11.2. klo 9.30 - 10.00. Tilinpäätöstiedote ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

11.2. klo 16.00
Puh. (09) 8171 0310, +46 8 5664 2651, +44 33 3300 0804 tai +1 631 913 1422
Puhelinkonferenssin tunnus: 89421852#

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Maria Silander
viestintäpäällikkö, mediayhteydet