Sammon osavuosikatsaus julkaistaan 8.5.2012

Sampo-konsernin osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2012 julkaistaan 8.5. klo 9.30-10.00. Osavuosikatsaus ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

8.5. klo 16.00
puh. 0800 914 672 (Suomi), +44 20 3003 2666 (kansainvälinen numero), 0808 109 0700 (Britannia) tai +1 866 966 5335 (Yhdysvallat).

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin nimi "Sampo plc Q1 Release".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa www-osoitteessa.