Sammon tammi-syyskuun 2012 osavuosikatsaus julkaistaan 9.11.2012

Sampo-konsernin osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2012 julkaistaan 9.11. klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

9.11. klo 16.00
puh. 0800 914 672 (Suomi), +44(0)808 109 0700 (Britannia), +1 866 966 5335(Yhdysvallat) tai +44 (0)20 3003 2666 (kansainvälinen numero)

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin nimi "Sampo plc Q3 2012 release" ja salasana "Sampo".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa www-osoitteessa.