Sammon osavuosikatsaus julkaistaan 13.8.2014

Sampo-konsernin osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2014 julkaistaan 13.8.2014 klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

13.8. klo 12.30

Savoy, Eteläesplanadi 14, Helsinki

Tiedotustilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tammi-kesäkuun 2014 tuloksen. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

13.8. klo 16.00

puh. (09) 8171 0465, +46 8 5199 9355, +44 203 194 0550 tai +1 855 269 2605.

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Puhelinkonferenssin nimi on "Sampo's Interim Report Q2/2014".

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti myös internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.