Sampo julkaisi vuosikertomuksensa vuodelta 2013

Sampo-konserni on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2013 osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomus. Edellä mainitussa osoitteessa on saatavilla myös Sampo Oyj:n tytäryhtiöiden If Vahinkovakuutuksen ja Mandatum Lifen vuosikertomukset.

Verkkovuosikertomuksena julkaistavaa vuosikertomusta täydentävät useat toiminnallisuudet ja työkalut. Vuosikertomuksesta tai sen osista voi esimerkiksi koostaa PDF-muotoisen raportin, jonka voi joko tulostaa tai tallentaa omalle koneelle. Vuosikertomuksen toteutuksessa on huomioitu myös tabletti- ja mobiililaitteiden käyttö.

Vuosikertomukseen sisältyy video, jossa esitellään Sampo-konserni ja erityisesti If Vahinkovakuutus. Vuosikertomukseen on liitetty myös kattava vahinko- ja henkivakuutussanasto.

Sammon aiempia vuosikertomuksia voi selailla Sammon vuosikertomusarkistossa osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomusarkisto. Arkistossa on saatavilla Sammon vuosikertomukset suomen- ja englanninkielisinä vuodesta 1980 alkaen PDF-versioina. Uusimpien vuosikertomusten yhteydessä on myös linkki verkkovuosikertomukseen. Lisäksi arkistossa on saatavilla tytäryhtiöiden Ifin ja Mandatum Lifen vuosikertomukset PDF-versioina.

Maria Silander
viestintäpäällikkö