Sammon vuosikertomus 2016 on julkaistu

Sampo-konserni on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2016 osoitteessa www.sampo.com/vuosikertomus. Edellä mainitussa osoitteessa on luettavissa myös Sampo Oyj:n tytäryhtiöiden If Vahinkovakuutuksen ja Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiön vuosikertomukset sekä Ifin ympäristöraportti.

Lisäksi Sampo on julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä osoitteessa www.sampo.com/selvitys ja palkitsemisraportin vuodelta 2016 osoitteessa www.sampo.com/palkitsemisraportti. Palkitsemisraportti 2016 on osa palkka- ja palkkioselvitystä, joka on saatavilla osoitteessa www.sampo.com/palkkajapalkkioselvitys.

Sammon vuoden 2016 vuosikertomuksen pdf-tuloste, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti 2016 ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Maria Silander
viestintäpäällikkö