Sammon osavuosiraportti julkaistaan 7.11.2018

Sampo-konsernin osavuosiraportti tammi-syyskuulta 2018 julkaistaan 7.11.2018 klo 9.30 - 10.00. Osavuosiraportti ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

Aika: 7.11. klo 16.00

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla seuraaviin numeroihin:

• (09) 8171 0310
  • +1 631 913 1422
  • +44 (0)333 300 0804
  • +46 (0)8 5664 2651

Puhelinkonferenssin koodi: 42298915#

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen varatoimitusjohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti myös internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Mirko Hurmerinta
Sijoittajasuhde- ja viestintäasiantuntija, Mediasuhteet