Sammon osavuosiraportti julkaistaan 6.11.2019

Sampo-konsernin osavuosiraportti tammi-syyskuulta 2019 julkaistaan 6.11.2019 klo 9.30 - 10.00. Osavuosiraportti ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

Aika: 6.11. klo 16.00

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla seuraaviin numeroihin:

• (09) 8171 0310
  • +1 855 8570 686
  • +44 (0)333 300 0804
  • +46 (0)8 5664 2651

Puhelinkonferenssin koodi: 50866649#

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, konsernijohtajana 1.1.2020 aloittava Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, Ifin toimitusjohtaja Morten Thorsrud sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti myös internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Maria Silander
viestintäpäällikkö, mediayhteydet