Sampo-konsernin tammi-maaliskuun tulos julkaistaan 6.5.2020

Sampo-konsernin osavuosiraportti tammi–maaliskuulta 2020 julkaistaan 6.5. noin klo 10. Koronaviruksen seurauksena tehtyjen teknisten erikoisjärjestelyjen vuoksi julkaisuaika voi muuttua hieman myöhemmäksi. Osavuosiraportti ja sitä täydentävä esitysaineisto julkaistaan osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

6.5. klo 16.00

Puh. (09) 8171 0310, +46 8 5664 2651, +44 333 300 0804, +1 631 913 1422

Puhelinkonferenssin tunnus: 60179736#

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Maria Silander
viestintäpäällikkö, mediayhteydet