Sampo-konsernin tammi–syyskuun 2020 osavuosiraportti julkaistaan 4.11.2020

Sampo-konsernin tammi–syyskuun 2020 osavuosiraportti julkaistaan 4.11. noin klo 9.30–10.00. Osavuosiraportti ja sitä täydentävä esitysaineisto julkaistaan osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

4.11. klo 14.00
Puh. (09) 8171 0310, +46 8 5664 2651, +44 33 3300 0804 tai +1 631 913 1422
Puhelinkonferenssin tunnus: 50800225#

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, strategiajohtaja Ricard Wennerklint, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.