Sampo-konsernin vuoden 2020 puolivuosikatsaus julkaistaan 5.8.2020

Sampo-konsernin puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2020 julkaistaan 5.8. noin klo 9.30–10.00. Puolivuosikatsaus ja sitä täydentävä esitysaineisto julkaistaan osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

5.8. klo 13.00

Puh. (09) 8171 0310, +46 856 642 651, +44 333 300 0804 tai +1 631 913 1422

Puhelinkonferenssin tunnus: 25893753#

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, strategiajohtaja Ricard Wennerklint, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.