Sampo-konsernin tulos tammi–kesäkuulta 2021 julkaistaan 4.8.2021

Sampo-konsernin puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2021 julkaistaan 4.8. klo 9.30–10.00. Raportti ja sitä täydentävä, sijoittajille suunnattu esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

4.8. klo 16.00
Puh. (09) 8171 0310, +44 333 300 0804, +1 631 913 1422 tai +46 8 5664 2651
Puhelinkonferenssin tunnus: 97460637#

Analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineiden edustajille järjestettävään englanninkieliseen puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud, strategiajohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhdejohtaja Sami Taipalus. Hastingsin toimitusjohtaja Toby van der Meer on puhelinkonferenssissa vieraana.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Maria Silander
viestintäpäällikkö, mediayhteydet