Sampo-konsernin tulos tammi–syyskuulta 2021 julkaistaan 3.11.2021

Sampo-konsernin tammi–syyskuun 2021 osavuosiraportti julkaistaan 3.11. klo 9.30–10.00. Raportti ja sitä täydentävä, sijoittajille suunnattu esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

3.11. klo 16.00
Puh. (09) 8171 0310, +46 8 5664 2651, +44 333 300 0804 tai +1 631 913 1422
Puhelinkonferenssin tunnus: 12353002#

Analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineiden edustajille järjestettävään englanninkieliseen puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud, strategiajohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhdejohtaja Sami Taipalus.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Maria Silander
viestintäpäällikkö, mediayhteydet