Sampo Oyj:n omien osakkeiden ostot 23.11.2022

Sampo Oyj (Y-tunnus 0142213-3, LEI 743700UF3RL386WIDA22) on hankkinut omia A-osakkeitaan (ISIN-koodi FI0009003305) omistukseensa 23.11.2022 seuraavasti:

Sampo Oyj:n omien osakkeiden ostotYhteenlaskettu päiväkohtainen volyymi (osakkeiden lukumäärä)Hankittujen osakkeiden päiväkohtainen painotettu keskihinta*Markkinapaikka (MIC-koodi)
 13 01948,36AQEU
 29 52248,36CEUX
 14 31948,35TQEX
 78 30748,37XHEL
YHTEENSÄ135 16748,36

*kahden desimaalin tarkkuuteen pyöristettynä

Sampo ilmoitti 9.6.2022 enintään 1 miljardin euron suuruisen omien osakkeiden osto-ohjelman käynnistämisestä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (EU) 596/2014 (MAR) ja Euroopan komission delegoidun asetuksen (EU) 2016/1052 mukaisesti. 10.6.2022 aloitetulla osto-ohjelmalla on Sammon varsinaisen yhtiökokouksen 18.5.2022 myöntämä valtuutus.

Sammon omistuksessa on nyt ilmoitettujen transaktioiden jälkeen 15 957 811 Sammon A-osaketta, mikä on 2,99 prosenttia Sampo Oyj:n kaikista liikkeeseen laskemista osakkeista.

Tämän tiedotteen liitteenä on lisätiedot tehdyistä transaktioista.

Sampo Oyj:n puolesta,

Exane BNP Paribas