Sampo järjestää sijoittajapäivän 8.9.2022

Sampo järjestää sijoittajapäivän Lontoossa torstaina 8.9.2022 klo 15.00–17.30 (Suomen aikaa). Tapahtumassa syvennytään Sampo-konsernin taloudellisiin tavoitteisiin perustuviin keskeisimpiin operatiivisiin aloitteisiin. Esitysten lomassa on mahdollisuus esittää johdolle kysymyksiä. Tilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä.

Tilaisuudessa esiintyvät Sammon konsernijohtaja Torbjörn Magnusson ja strategiajohtaja Ricard Wennerklint sekä Ifin toimitusjohtaja Morten Thorsrud. Tilaisuus on englanninkielinen. Lisätietoja ohjelmasta ja webcastiin osallistumisesta julkaistaan myöhemmin yhtiön verkkosivustolla osoitteessa www.sampo.com.

Sijoittajat:

Sijoittajasuhteet,