Sampo-konsernin tulos tammi - maaliskuulta 2022 julkaistaan 4.5.2022

Sampo-konsernin osavuosiraportti tammi - maaliskuulta 2022 julkaistaan 4.5. klo 9.30 - 10.00. Osavuosiraportti ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

4.5. klo 16.00
Puh. (09) 8171 0310, +46 8 5664 2651, +44 33 3300 0804 tai +1 631 913 1422
Puhelinkonferenssin tunnus: 95293335#

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Torbjörn Magnusson, talousjohtaja Knut Arne Alsaker, If Skadeförsäkring Holding AB:n (publ) toimitusjohtaja Morten Thorsrud sekä sijoittajasuhdejohtaja Sami Taipalus. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia voi seurata samanaikaisesti internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Maria Silander
viestintäpäällikkö, mediayhteydet