Sammon osavuosikatsaus julkaistaan 5.5.2011

Sammon osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2011 julkaistaan 5.5.2011 aamulla klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus, konsernijohtajan haastatteluvideo ja tulostiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Sampo järjestää englanninkielisen puhelinkonferenssin analyytikoille ja sijoittajille klo 16.00. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon +44 207 162 0125 (Eurooppa) tai +1 334 323 6203 (Pohjois-Amerikka). Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin ID-numero 893213, nimi "Sampo 2011/Q1 release" ja tunnus SAMPO.

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, toimitusjohtaja Torbjörn Magnusson If Vahinkovakuutuksesta sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen.

Puhelinkonferenssia voi seurata reaaliajassa myös osoitteessa www.sampo.com/tulos. Puhelinkonferenssin tallenne on kuunneltavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

JAKELU: