Sammon tammi-kesäkuun 2012 osavuosikatsaus julkaistaan 8.8.2012

Sampo-konsernin osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2012 julkaistaan 8.8. klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja sitä täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Tiedotustilaisuus

8.8. klo 12.30
Savoy'n Salikabinetti (Eteläesplanadi 14, 7. krs, Helsinki)

Tiedotustilaisuudessa konsernijohtaja Kari Stadigh esittelee Sammon tammi-kesäkuun 2012 osavuosituloksen. Tilaisuus on suomenkielinen. Tilaisuuden esitysmateriaali on tilaisuuden päätyttyä saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

8.8. klo 16.00
puh. 0800 914672 (Suomi), +44(0)808 109 0700 (Eurooppa) tai +1 866 966 5335 (Pohjois-Amerikka)

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen varatoimitusjohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Osallistujia pyydetään ilmoittamaan puhelinkonferenssin tunnus "Sampo plc Q2 release".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa www-osoitteessa.