Sammon osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2013 julkaistaan 8.5.2013

Sampo-konsernin osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2013 julkaistaan 8.5.2013 klo 9.30 - 10.00. Osavuosikatsaus ja tiedotetta täydentävä esitysaineisto ovat tällöin saatavilla osoitteessa www.sampo.com/tulos.

Puhelinkonferenssi

8.5. klo 17.00
puh. +44 (0)20 7162 0025 tai + 1 334 323 6201

Analyytikoille ja sijoittajille järjestettävään puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Kari Stadigh, talousjohtaja Peter Johansson, If Vahinkovakuutuksen varatoimitusjohtaja Ricard Wennerklint sekä sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja Jarmo Salonen. Puhelinkonferenssi on englanninkielinen. Puhelinkonferenssin tunnus on "931495" ja nimi "Sampo plc Q1 Release".

Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.sampo.com/tulos. Konferenssin tallenne on myöhemmin kuunneltavissa samassa osoitteessa.